Australia, here I come! - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Emmeline Koopmans - WaarBenJij.nu Australia, here I come! - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Emmeline Koopmans - WaarBenJij.nu

Australia, here I come!

Door: emmeline koopmans

Blijf op de hoogte en volg Emmeline

13 September 2010 | Nederland, Winssen

Lieve allemaal,

Mijn grote avontuur aan de andere kant van de wereld is begonnen!
Vanaf vandaag vind je hier mijn reisverslagen over donzige skippies, uitgestrekte bountystranden, de vreselijkste horror baantjes ,lege bankrekeningen en de uitzonderlijkste aboriginals.
Ik zal jullie uitgebreid op de hoogte houden van mijn leven onder de Australische zon en uiteraard ga ik jullie allemaal heel erg missen!

Enjoy!

Veel liefs,

Emmeline

• 13 September 2010 - 16:25

Verena:

schatjeee(L)
    je zal nu al wel ergens boven de oceaan hangen, en nu is het al vreselijk stil in nijmegen!
    ik hou je in de gaten en veeeeeeel plezier mt de hunks(L)

• 15 September 2010 - 08:36

Vienna:

Lieve Emmeline
    Hoe maak je het?
    Ik weet dat we vaak grappen hebben zitten maken over de tijdsafstand van de ene kant van de aardbol (Reek) naar de andere kant van de aarbol(Winssen) hebben gemaakt maar nu ben je gewoon ECHT aan het andere eind van de aardbol. Zo onwerkelijk!

Ik denk elke dag aan je. Maak er iets onvergetelijks van!

xxxxxxxxx

• 12 Oktober 2010 - 06:26

Luke:

Hee Emmeline,

Ik wist helemaal niet dat je een reisblog hebt! Ik ga hem vanaf nu af aan ook volgen, erg benieuwd!

Liefs Luke