Australia, here I come! - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Emmeline Koopmans - WaarBenJij.nu Australia, here I come! - Reisverslag uit Winssen, Nederland van Emmeline Koopmans - WaarBenJij.nu

Australia, here I come!

Door: emmeline koopmans

Blijf op de hoogte en volg Emmeline

13 September 2010 | Nederland, Winssen

Lieve allemaal,

Mijn grote avontuur aan de andere kant van de wereld is begonnen!
Vanaf vandaag vind je hier mijn reisverslagen over donzige skippies, uitgestrekte bountystranden, de vreselijkste horror baantjes ,lege bankrekeningen en de uitzonderlijkste aboriginals.
Ik zal jullie uitgebreid op de hoogte houden van mijn leven onder de Australische zon en uiteraard ga ik jullie allemaal heel erg missen!

Enjoy!

Veel liefs,

Emmeline


  • 13 September 2010 - 16:25

    Verena:

    schatjeee(L)
    je zal nu al wel ergens boven de oceaan hangen, en nu is het al vreselijk stil in nijmegen!
    ik hou je in de gaten en veeeeeeel plezier mt de hunks(L)

  • 15 September 2010 - 08:36

    Vienna:

    Lieve Emmeline
    Hoe maak je het?
    Ik weet dat we vaak grappen hebben zitten maken over de tijdsafstand van de ene kant van de aardbol (Reek) naar de andere kant van de aarbol(Winssen) hebben gemaakt maar nu ben je gewoon ECHT aan het andere eind van de aardbol. Zo onwerkelijk!

    Ik denk elke dag aan je. Maak er iets onvergetelijks van!

    xxxxxxxxx

  • 12 Oktober 2010 - 06:26

    Luke:

    Hee Emmeline,

    Ik wist helemaal niet dat je een reisblog hebt! Ik ga hem vanaf nu af aan ook volgen, erg benieuwd!

    Liefs Luke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Winssen

Down Under

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2011

North!

17 Juni 2011

De reis in het zuiden

21 Mei 2011

Greetings from the South

15 April 2011

Welkom in Kiwiland

31 Maart 2011

To the moon and back
Emmeline

Actief sinds 06 Sept. 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 25498

Voorgaande reizen:

24 Maart 2018 - 10 December 2018

Berlijn

18 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

India!

13 September 2010 - 11 Juli 2011

Down Under

Landen bezocht: